2021-09-13 16:29:00

Prijave na državni stručni skup u Opatiji

U nastavku možete pronaći detalje za prijavu na državni stručni skup koji će se održati u Opatiji od 7.-10. studenog 2021. 

Hrvatska udruga ravnatelja osnovnih škola poziva Vas na državni stručni skup

Rukovođenje školom u izazovnim vremenima

koji će se održati od 7. do 10. studenog 2021. godine u Kongresnom centru GERVAIS u Opatiji.

 

PRIJAVE SUDJELOVANJA

Prije ispunjavanja obrasca prijave potrebno je uplatiti kotizaciju koja iznosi 400,00kn na račun Udruge:

 

IBAN: HR9523600001101424251, Zagrebačka banka

Poziv na broj odobrenja: šifra škole u MZO-u

Opis plaćanja: „Kotizacija za državni stručni skup u Opatiji“- ime i prezime ravnatelja/ice

Platitelj: Naziv škole

 

Dokaz o uplati kotizacije potrebno je priložiti u obrascu prijave. Ukoliko Vam se sredstva za kotizaciju odobravaju iz riznice, potrebno je priložiti narudžbenicu.

E-računi bit će Vam izdani po završetku prijava.

 

Molimo Vas da najkasnije do 2. studenog 2021. godine. ispunite obrazac za prijavu koji se nalazi na sljedećoj poveznici: http://www.dubrovniksun.hr/prijave/huros-registracija/ -> (otvaranje poveznice: CTRL+ klik)

Nakon točno ispunjenih podataka, klikom na POŠALJI, uspješno ste izvršili svoju prijavu te je obrazac poslan na Gmail tajništva HUROŠ-a (huros.tajnistvo@gmail.com ). Na e-mail koji ste naveli u obrascu dobit ćete potvrdu Vaše prijave. Ukoliko Vam potvrda nije stigla, molimo Vas provjerite pretinac „Smeće“.

Ukoliko Vam je potrebna pomoć prilikom prijave, možete se obratiti tajnici Tatjani Blažeković na broj mobitela: 099/ 333 0391

 

PRIJAVA SMJEŠTAJA

Rezervaciju smještaja i prijevoza možete izvršiti na poveznici:

http://www.dubrovniksun.hr/prijave/huros/

Sve informacije vezane za smještaj i prijevoz možete dobiti na telefon: 020/436 363, g. Ante Krstanović.

 

NAPOMENA:

Cjelovita prijava uključuje ispunjavanje dva obrasca:

1. Prijavu za sudjelovanje s priloženim dokazom o uplati kotizacije,

2. Prijavu za smještaj.

Navedeni koraci važni su za registraciju sudionika i izdavanje potvrda nakon održavanja državnog stručnog skupa. Ukoliko preskočite jedan od navedenih koraka Vaša prijava nije važeća. Izuzetak su ravnatelji s vlastitim smještajem i ravnatelji iz Primorsko- goranske županije. 

 

Na svim predavanjima i ostalim aktivnostima u organizaciji HUROŠ-a bit će potrebno nositi službenu akreditaciju koju je moguće ostvariti uplaćenom kotizacijom i predočenjem važeće COVID potvrde prilikom registracije u kongresnom centru GERVAIS u nedjelju, 7.11. od 16:00 do 20:00 sati.

 

Program stručnog skupa objavit ćemo naknadno.

Unaprijed zahvaljujem na suradnji i razumijevanju!

 

S poštovanjem,

 

Antonija Mirosavljević, prof.

PREDSJEDNICA HUROŠ-A

 


Hrvatska udruga ravnatelja osnovnih škola