SJEDIŠTE UDRUGE:
Sv. Leopolda Mandića 55, 10 040 Zagreb
PREDSJEDNICA:
Antonija Mirosavljević, prof.
Ravnateljica:
OŠ Novska,
Trg dr. Franje Tuđmana 1,
44330 Novska
TEL: 044/ 600- 095
MOB: 091/ 606 3312
antonija.mirosavljevic@skole.hr
antonija.mirosavljevic@huros.hr
GLAVNI TAJNIK:
Antonio Jurčev, prof.
OŠ Antuna Gustava Matoša
Aleja Antuna Augustinčića 12
TEL: 01/ 231 1410
info@osagm.hr
TAJNIŠTVO HUROŠ-a:
Tatjana Blažeković, spec.admin.publ.
TEL: 099/ 333 0391
E-mail: tajnistvo@huros.hr
Osnovna škola Novska
Trg dr. Franje Tuđmana 1
44330 Novska
RAČUNOVODSTVO HUROŠ-a:
Maja Štivojević
TEL: 044/ 691- 462
E-mail: racunovodstvo@huros.hr
ADMINISTRATOR WEB-a:
Matea Marenić, mag.prim.educ.
E-mail: matea.marenic@skole.hr
Croatian Primary School Principals
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Stručni skup PROFESIONALNI RAZVOJ RAVNATELJA
održan je od 12. do 14. studenoga 2012. godine
u Hotelu Park Plaza Histria u Puli
Napomena:
Svi koji su bili na stručnom skupu u Puli mogu printati svoju potvrdu preko Agencije za odgoj i obrazovanje.
Prezentacije održane za vrijeme stručnog skupa:
Najava:
Stručni skup PROFESIONALNI RAZVOJ RAVNATELJA
održati će se od 12. do 14. studenoga 2012. godine
u Hotelu Park Plaza Histria u Puli
PRIJAVE SUDJELOVANJA:
Molimo da prijavu sudjelovanja napravite od 15. 10. do 05. 11. 2012. godine na mrežnoj stranici http://www.ettaedu.eu. Potvrde o sudjelovanju nakon skupa dobit će samo oni ravnatelji koji u navedenom roku izvrše elektronsku prijavu na gore navedenoj aplikaciji te budu nazočni stručnom skupu.
PRIJAVA SMJEŠTAJA I PRIJEVOZA
Prijavu smještaja i eventualno prijevoza ravnatelji vrše samostalno ON LINE obrascem na link http://www.dubrovniksun.hr/prijave/huros ili faxom: 020/436336; telefon: 020/436337
KOTIZACIJA ZA SUDJELOVANJE
Kotizacija za sudjelovanje na stručnom skupu iznosi 300,00 kuna. U kotizaciju su uključeni: PDV, troškovi organizacije i radni materijali.
Molimo da kotizaciju uplatite na žiro račun Udruge: 2360000 – 1101424251
Obvezno upisati poziv na broj: šifra škole u MZOS-u.
Mole se sve ravnateljice i ravnatelji koji su se prijavili na stručni skup da kotizaciju za sudjelovanje uplate do 9. studenog 2012. godine.
U prilogu se nalazi program stručnog skupa i poziv na stručni skup.
U Puli će se za vrijeme stručnog skupa, 13. studenog 2012. godine, održati REDOVNA IZBORNA SKUPŠTINA sa dnevnim redom.